Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Kúrás
Kúrás
Kúrás
Kúrás
 

Leltár miatt zárva

2013.05.20. 09:03 | ZHN | 3 komment »

Archiváltam azt a közel 90 bejegyzést, ami itt volt megtalálható. 2009-től 4 éven keresztül hol sűrűbben, hol ritkábban kerültek ide a gondolataim. A fő gondolat a szex, és az, amire igazán vágysz, hogy azt megkapod-e attól, akivel vagy, és ha nem, mit tehetsz érte. Én rengeteget kaptam tőle, és azoktól, akik inspiráltak. Azt is köszönöm, hogy naponta több százan olvastatok egy ideig, és sokan visszajeleztetek, hogy mire tudtátok használni.

Megváltoztam, nem tudok már egy idegenre úgy gondolni, mint arra, akivel van közös sztorim, múltam és lehetséges jövőm. Nem tudok arra vágyni, akivel még ez előtt ismerkedtem meg, és másképp kívántam, én is jobban tudom, mit akarok, el tudom venni, vagy fel tudom adni. Másfelől ugyanaz maradok, aki ide írt, mindenhez ugyanúgy vonzódom, amit leírtam, csak másképp szeretnék hozzájutni.

Ha volt valami kedvenced, és azt keresed, írj, visszateszem pár napra, semmit nem töröltem le. Egy helyes kis PDF könyv lett a négy évből, kommentekkel és képekkel együtt 180 oldalban. Megtisztelve a múltam és a jövőm résztvevőit, nem szeretném a történetüket ugyanazon a helyen elmesélni.

elotted.jpg


3 komment »

A bejegyzés trackback címe:

https://kuras.blog.hu/api/trackback/id/tr515307889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2013.05.21. 08:10:26

:(
És azt a PDF könyvecskét meg lehet esetleg kapni valahogyan? ;)

rainy day woman 2013.06.13. 18:06:05

Én is sokat kaptam az írásaidtól. Nincs 1 kedvencem, de úgy egyben az volt ez a blog, köszönöm így búcsúzásként :)

Martiniq 2013.06.17. 16:48:32

Nekem volt kedvencem, több is. Az egyik a popsiszexes :-) + mondjuk úgy, hogy társszerzője voltam az egyik bejegyzésnek.

Ha lehetséges, én is megkaphatnám a gyűjteményt?

Az meg számomra külön érdekes, hogy akkor találtalak meg, amikor "vadulós" korszakomat éltem és most fejezed be, amikor én is spirituálisabb utakra indultam...
süti beállítások módosítása